După articolul publicat seară pe blog, după zecile de comentarii din mediul online, zecile de distribuiri și miile de vizualizări, după o reclamație telefonică la numărul găsit pe pagina oficială Carrefour, super-marketul a reacționat.
Directorul magazinului din Aradul Nou m-a contactat, telefonic și am fost asigurată că întreg lotul de produse similare cu cel cumpărat de mine au fost retrase de pe raft. Mi s-a confirmat că o parte din produse într-adevăr aveau un miros înțepător, dar fiind în termen de valabilitate, fără alte urme ce ar fi putut indica vreo alterare, angajații nu au putut știi dacă produsele sunt sau nu bune de consum.
Cam asta e reacția oficială.
Personal, mi se pare un gest de bun-simț că au ținut să mă contacteze și să își ceară scuze pentru incident, personal cred că fiecare dintre noi dacă luăm atitudine putem schimba lucrurile. Faptul că sesizarea mea nu a fost ignorată este un semn că lucrurile încep să se schimbe, că părerea noastră începe să conteze. Știu că nu e un pas mare, știu că e doar o mică bătălie câștigată, dar iată că se poate.
Apreciez mai mult scuzele magazinului decât banii returnați pe produs. Și, îmi promit mie în primul rând, că de acum voi lua poziție întotdeauna atunci când lucrurile nu se vor întâmpla așa cum ar trebui.
Articol principal:
https://insemnarinecenzurate.wordpress.com/2019/06/11/pute-carrefour-market-carne-imputita-fructe-stricate-si-ciocolata-expirata/