Ai fost vreodată la un AFTER PARTY? Văd la finalul tot mai multor evenimente că se promit petreceri de după petrecere, un fel de momente de socializare, în care etichetele cad și se formează conexiuni reale între oameni. Doar că niciodată nu prea știi la ce să te aștepți la un AFTER PARTY, poate fi ceva foarte reușit sau un eșec total. Așa se face că atunci când am aflat că și la Arad Fashion Days vor fi AFTER PARTY-uri, am fost cumva sceptică. Mă întrebam cam ce ai putea să le propui invitaților ca să le captezi atenția și după terminarea showurilor de modă? Pentru că, da, la noi problema cea mai mare e să îi faci pe cei prezenți să rămână și după ce s-a terminat spectacolul. Am văzut evenimente peste evenimente la care, în momentul în care s-au dat premiile, sala se golește și after party- ul e cumva făcut pentru cei câțiva oameni care mai rămân. Așa că, mă gândeam că le va fi destul de greu organizatorilor să îi provoace pe arădeni să mai zăbovească pe holurile Filarmonicii după ce s-a tras cortina pe catwalk.
Dar, am fost foarte plăcut surprinsă. Echipa tinerilor care s-au implicat în Arad Fashion Days a înțeles că simțurile trebuie să fie în centrul atenției, chiar și la petrecere. Așa că au venit cu două propuneri ce au stârnit interes și au captat atenția.
PARFUMURILE, o semnătură
FRANGRANCE PARTY by Niche Scent a fost primul after-party. Mi s-a părut extrem de potrivit pentru un show al modei, parfumurile speciale și de nișă fiind o plăcere vinovată de-a mea. Faptul că prezentarea parfumurilor de lux din gama The Spirit of Dubai a fost făcută în holul de la etajul Palatului Cultural, mi s-a părut extrem de potrivit. Pentru cei care nu cunosc Palatul Cultural din Arad, la etajul I holul este în formă de semicerc, ornamentat cu sculpturi și picturi cu teme celeste și mitologice. În atmosfera eleganței, parfumurile s-au încadrat perfect. Și pentru că nu e suficient să expui niște parfumuri ca să poți spune că faci o petrecere tematică, cei de la Niche Scent au lansat și o gamă de lux, parfumuri cu influențe din Dubai, cu puternice tendințe arabice. „The spirit of Dubai este pur și simplu o personificare a orașului.” Și da, fără doar și poate parfumurile lor sunt o personificare a unui sentiment, a unei trăiri, merg dincolo de miros și te transpun într-o lume rafinată și sofisticată.
Și ar mai fi multe de spus despre Niche Scent, dar poate cel mai important este că s-au promovat parfumurile speciale, de nișă, în combinații unice. Pentru că un parfum de nișă te face UNIC și „un parfum trebuie să fie o depăşire a simţurilor”. Așa a fost și la FRAGRANCE PARTY! O seară în care am văzut o combinație perfectă între modă, parfumuri și FRUMOS!
ATITUDINE prin SENZAȚIE
Cel de al doilea AFTER PARTY a fost unul dedicat SENZAȚIILOR. Optica VESZI a venit cu o colecție de rame și ochelari de designer. „Limited edition pary” și așa a și fost. Atunci când vorbești de accesorii la o ținută fashion, nu poți să nu te gândești la piese unicat, fie că sunt ochelari de soare sau rame optice. Cumva cele două after-party-uri au venit ca o completare a prezentărilor de modă și au reușit să aducă un plus de valoare evenimentului. Nu e suficient să oferi un bufet rece și muzică pentru un after-party reușit. Trebuie să știi cum să vii în completarea eventului principal, cum să menții aceeași eleganță impusă. Și asta au reuști să ofere cele două AFTER PARTY-uri. Cât despre ochelarii Limited edition, pot să vă spun că designerii știu cum să îți atragă privirile. Și vorbim de designeri de top: Gucci, Saint Laurent Paris și Dolce&Gabbana, piesele prezentate fiind unele care au subliniat feminitate și senzualitatea. În general am văzut ochelari ce mi-au atras atenția prin revoluționarea stilului, prin forme și imprimeuri, dar și prin finețe.
Ca o concluzie pot spune că DA, cele două AFTER PARTYuri au arătat, dacă mai era nevoie, că simțurile și senzațiile sunt la fel de importante ca hainele pe care alegi să le porți. Accesoriile asezonate cu parfumuri de nișă, te fac UNIC!